2014. nov 11.

Céklás-csokis brownie

írta: Dórána
Céklás-csokis brownie

Ezt a receptet a különleges ízek kedvelőinek ajánlom. Én szeretem a céklát, nekem nagy élvezet volt. Lágy krémes lett az állaga, nagyon kakaós, azaz étcsokis, már majdnem keserű... De nekem még pont jó. Aki kedvet kap hozzá, próbálja ki.

CAM00671.jpg

Hozzávalók:

400 g hámozott, főtt cékla

150 g kókuszzsír

3 púpos ek jó minőségű, cukrozatlan kakaópor

100 g eritrit

50 g szezámmagliszt

30 g mandulaliszt

1 kk szódabikarbóna

1 kk citromlé

1 kk vaníliapor

Elkészítés:

A céklát megtisztítom, feldarabolom és megfőzöm. Ha puha, lecsepegtetem, leturmixolom. A kakaót és a kókuszzsírt összeolvasztom, hozzáadom az eritritet és habosra keverem. Összedolgozom a céklával. A liszteket kimérem és a céklás masszához keverem. Hozzáadom a szódabikarbónát, a citromlevet és a vaníliát, majd az egészet egyenletesre keverem. Én egy gyümölcstortaformába terítettem a masszát és előmelegített sütőben addig sütöttem, míg a teteje megszilárdul, de a közepe még remegős. Ettől finom krémes az állaga. Mennyei illatot áraszt sülés közben.

CAM00672.jpg

Minden kísérletezőnek jó étvágyat hozzá!

Szólj hozzá

Édesség Candida-diéta Tej és tojásmentes Cukor és lisztmentes