2014. aug 06.

Meggyes-diós kölessüti

írta: Dórána
Meggyes-diós kölessüti

A köles igazán sokoldalúan használható. Készíthetünk belőle édes és sós ételeket. Már mutattam többféle receptet nektek. Most egy édes variációt hoztam.

P6150010.JPG

Hozzávalók:

1 bögre köles

4 bögre víz

2 ek eritrit (aki az édesebb ízeket kedveli, tegyen bele többet)

fahéj ízlés szerint

meggy, amennyit kívánunk

reszelt/durvára vágott dió

Elkészítés:

A kölest egy 26 cm átmérőjű, hőálló tálba öntöm. A fahéjat összekeverem az eritrittel. A kölesre öntöm a vizet, meghintem a fahéjas eritrittel, rászórom a meggyet, majd a diót. A sütőt előmelegítem, majd kb. 45 percre beteszem a sütit sülni. Villával ellenőrzöm, hogy átsült.

P6160012.JPG

Én frissen turmixolt meggyel fogyasztottam.

Candida diétába a szigorú szakasz után illeszthető be.

Szólj hozzá

Köles Candida-diéta Tej és tojásmentes