2014. nov 06.

Rakott káposzta

írta: Dórána
Rakott káposzta

A káposzta rendkívül egészséges, C-vitaminban gazdag, bármelyik diétába beilleszthető. Hát én be is illesztettem. 

CAM00649.jpg

Hozzávalók egy tepsihez:

1 közepes fej káposzta

2 bögre barna rizs

500 gr darált pulykahús

1 vöröshagyma

1 doboz rizstejszín

só, bors, őrölt kömény

kókuszzsír

A rizst kétszeres mennyiségű sós vízben puhára főzöm. A hagymát felaprítom, és kevés zsiradékon üvegesre párolom, majd hozzáadom a darált húst, sózom, borsozom és megsütöm. Egy nagy lábosba vizet forralok, a káposztát leveleire szedem, és a leveleket pár percig a forró vízbe teszem, majd lecsepegtetem. Ha a rizs elkészült, a hússal összeforgatom. Fogok egy tepsit, az alját vékonyan zsiradékkal kikenem, majd egy réteg káposztával beterítem. Megsózom, borsozom, meghintem köménnyel. Egy réteg rizses húst ráteszek, lenyomkodom, majd káposztával befedem. Megint sózok, borsozok, köményezek, aztán jöhet megint egy réteg rizses keverék. Ennek a tetejére is megy káposzta, majd fűszerek. A tetejét meglocsolom a rizstejszínnel, és előmelegített sütőben összesütöm az egészet. Szépen kockákra vágva kiemelhető lesz az edényből.

CAM00650.jpg

Jó étvágyat hozzá!

Szólj hozzá

Candida-diéta Tej és tojásmentes