2015. ápr 21.

Csőben sült brokkoli mozzarellával és csirkemellel gazdagítva

írta: Dórána
Csőben sült brokkoli mozzarellával és csirkemellel gazdagítva

Ez egy húsos egytálétel, ami gyorsan elkészül. Nincs szükség hozzá semmi különleges összetevőre, sőt a hozzávalók bátran kicserélhetők másokra, mégis meglehetősen finom, nem hétköznapi végeredményt kapunk.

Akkor lássuk!

dsc_0095.JPG

Hozzávalók:

400 g csirkemellfilé

450 g brokkoli rózsáira szedve

1 mozzarella golyó

1 fej vöröshagyma

5 dkg kókuszzsír

2 ek teljes kiőrlésű tönkölybúzaliszt/rozsliszt

450 ml rizstej

só, bors, szerecsendió

Elkészítés:

A csirkemellet felszeletelem, besózom. A vöröshagymát megtisztítom és apróra vágom, majd kevés kókuszzsíron megdinsztelem. Ha elkészült, egy tűzálló edény aljára terítem, majd ráfektetem a csirkemell szeleteket. A húst beterítem a brokkolirózsákkal, megsózom az egészet. A sütőt előmelegítem. Egy lábosban felolvasztom az 5 dkg kókuszzsírt, hozzáadom a lisztet, majd csomómentesre keverem. Vigyázok, hogy ne égjen oda. hozzáadom a tejet, apránként, kevergetve. Sózom, borsozom, szerecsendióval ízesítem és sűrűre főzöm. Ha elérte a kellő sűrűséget, ráöntöm a brokkolis húsra. Az egészet betakarom a felszeletelt mozzarellával, majd beteszem a sütőbe. addig sütöm, míg a hús megpuhul és a mozzarella szép színt kap. Köretként én főtt barna rizst készítettem hozzá.

dsc_0096.JPG

Jó étvágyat mindenkinek. 

Szólj hozzá

Candida-diéta Tej és tojásmentes Cukor és lisztmentes