2014. máj 24.

Induló gondolatok!

írta: Dórána
Induló gondolatok!

2013. Szilveszterén egy kedves kolléganőmtől "Szerencsesütit" kaptam, amiben ez a mondat volt: A szenvedélyed kiteljesedik! A sütit akkor még megettem. (Hogy miért mondom, hogy akkor még? Mert ma már nem enném meg. Akkor is voltak apró tilalmaim a táplálkozásomat illetően, de nem ennyi és nem ilyen szigorúak. De erről majd egy másik bejegyzésben írok!) Szóval a sütit megettem, a kis cetlit pedig a a 2014-s határidőnaplóm első oldalára ragasztottam, hogy mindig szem előtt legyen. Gondoltam majd ez segít rájönnöm, hogy mi is az a szenvedélyem, ami kiteljesedik.

Ma már tudom! Igazából akkor is tudtam, csak nem gondoltam, hogy ez tényleg szenvedély, hogy kiteljesedik....És most, négy hónappal később (mintha egy örökkévalóság telt volna el), már Tudom!

SZERETEK FŐZNI! Finomakat, egészségeseket. Mert nálam ez a kettő párban jár. Azt vallom, hogy ami egészséges, az finom is, változatos, és laktató. Nem mindig volt ez így. Mármint, nem mindig szerettem főzni! SŐT! Volt, hogy csak nyűgnek éreztem. Már megint mit főzzek? Mi legyen az ebéd? Nincs ötletem... És még sok hasonló gondolatom volt. Ezekkel szemben ma tervezek, készülök, megvalósítok, és élvezem. De akkor még hagyományosan táplálkoztam. Hogy ez mit jelent? Ettem kenyeret, cukrot, tejtermékeket, és még sok mást, amit ma eszembe sem jut megenni. Mert ezekre nincs szükségem, mert ezektől nem vagyok jól. Szerintem ma már szinte mindenki tudja, hogy ezekkel az élelmiszerekkel nem tesz jót magának. De nem biztos, hogy mindenki, aki ezt tudja, ki is próbálta nélkülük. Hogy miért nem? Mert azt gondolja a változtatás nagyon nehéz, akkor nem ehet meg semmit, egyedül lesz.... Pedig ez mind nem igaz! Én a saját bőrömön tapasztaltam meg, hogy ezek a gondolatok nagyon nem a valóságot tükrözik. Most sok unszolás után úgy döntöttem, megpróbálok segíteni mindazoknak, akik a választás előtt állnak. Szeretném megmutatni azt, amit én már megtapasztaltam, hogy ha bizonytalan vagy, akkor az egészségesebb utat válaszd! Tarts velem.

Mindjárt itt az elején elmondom, a recepteket nem mind magam találtam ki. Nagyon sokat olvastam különböző oldalakon, vagy szakácskönyvekben, de az én konyhámban készültek el, amiket megosztok veled. Bátran készítsd el őket te is!

 

Szólj hozzá