2014. júl 17.

Brokkolis-halas-rakottas

írta: Dórána
Brokkolis-halas-rakottas

Ismét egy egytálételt mutatok nektek. Az eredeti receptet az interneten találtam, természetesen hagyományos összetevőkkel, amiket lecseréltem olyanokra, amiket én eszek. Ebből kiindulva a recept visszaalakítható.

P6080015.JPGHozzávalók:

80 dkg halfilé

2,5 dl kókusztejszín (Cocomas)

1 csapott ek rizsliszt

15 dkg mozzarella (persze lehet több is)

2 ek citromlé

1 közepes brokkoli (ha fagyasztott, akkor amennyi kitölti az edényünket)

4 ek rizstej

só, bors

50 dkg burgonya

Elkészítés:

A halat sóval borssal fűszerezem, meglocsolom a citromlével és 10 perc alatt megpárolom egy kevés kókuszzsírral, fedő alatt.

A brokkolit rózsáira szedjük, megmossuk és sós vízben puhára párolom. A burgonyát meghámozom, felkockázom és sós vízben puhára főzöm. Ha kész, egy kevés tejjel, sóval és borssal összetöröm. 

Egy sütőtálat kikenek kókuszzsírral és beleterítem a tört burgonyát, ráfektetem a halszeleteket, a tetejére pedig a kész brokkolit, hogy szépen befedje.

A kókuszkrémet az 1 ek liszttel csomómentesre keverem és brokkolim tetejére terítem. A mozzarellát felszeletelem és befedem vele a rakottasomat. Az egészet megsózom, majd előmelegített sütőben addig sütöm, míg a sajt szépen megpirul.

P6080019.JPG

Kiadós adag lesz belőle.

P6080017.JPG

Finom krémes lesz rajta a kókusz, és egyáltalán nem édes ízű. Jó étvágyat hozzá!

P6080016.JPG

Szólj hozzá

Candida-diéta Tej és tojásmentes