2014. sze 29.

Vegyeszöldség főzelék

írta: Dórána
Vegyeszöldség főzelék

CAM00568.jpg

Szeretem a főzeléket, de nem mindet. Viszont a legjobban a vegyesfőzeléket szeretem. Most olyat csináltam, amibe mindent beleraktam, amit csak találtam a konyhában! :)

Hozzávalók:

1 karalábé

2 szál sárgarépa

2 szál fehérrépa

2 burgonya

1 cukkini

1 fej brokkoli

1 fej vöröshagyma

1 ek kókuszzsír,

só ízlés szerint

CAM00575.jpg

Elkészítés:

A zöldségeket  a brokkoli kivételével megtisztítom, a hagymát apróra vágom, a többi zöldséget kockázom, karikázom. A hagymát a kókuszzsíron megdinsztelem, majd hozzáadom a többi zöldséget és jól átforgatom. Felöntöm annyi vízzel, hogy éppen ellepje, sózom és fedő alatt puhára főzöm. Amíg ez fől, addig a brokkolit megtisztítom, rózsákra szedem és egy külön fazékban puhára főzöm. Ha elkészült lecsepegtetem és félre teszem.

Ha megpuhultak a zöldségek, akkor a felét egy kevés főzőlével turmixolom, és ezzel sűrítem a főzelékem. (Ha sok a főzőlé, esetleg 1 ek rizsliszttel segíthetem a sűrítést.) Végül hozzáadom a brokkolit és egyet forralok az egészen, majd lezárom.

CAM00574.jpg

Jó étvágyat hozzá.

Szólj hozzá

Candida-diéta Tej és tojásmentes Cukor és lisztmentes