2014. okt 26.

Almával és mozzarellás karfiolhalommal sült tengeri halfilé

írta: Dórána
Almával és mozzarellás karfiolhalommal sült tengeri halfilé

Milyen gyakran esztek halat? Én hetente igyekszem beilleszteni az étrendembe valamilyen formában. Egészséges és nagyon finom is. Mutatok egy egyszerű receptet, kedvcsinálónak.

CAM00597_1.jpg

Hozzávalók:

2 szelet halfilé

1 alma

1 mozzarella

5-6 karfiolrózsa, ami befedi a halakat

só, bors, házi vegeta

Elkészítés:

A karfiolt megtisztítom, és sós vízben pár perc alatt félpuhára főzöm. A halat mindkét oldalán sózom, borsozom és megszórom szárított zöldségkeverékkel. Egy tűzálló tálat kikenek kókuszzsírral, ráfektetem a halszeleteket. A karfiolt lecsepegtetem és feldarabolom, majd a halara halmozom. A mozzarellát felszeletelem és beterítem vele a karfiolos halakat. Az almát megmosom, felnégyelem, magházát kivágom és felszeletelem, majd a halak köré szórom. A sütőt előmelegítem, a tálamat alufóliával lefedem és 20 percig így sütöm, majd a fóliát levéve addig sütöm tovább, míg a sajt megpirul. Ha levet enged, azt kanállal lemerem. Én nem készítettem hozzá egyéb köretet, tökéletes volt az ízkombináció! Jó étvágyat hozzá!

CAM00598_1.jpg

Szólj hozzá

Candida-diéta